tirsdag 26. oktober 2010

Fem på gata

I prosjekt til fordypning skulle vi stille fem forskjellige personer det samme spørsmålet (fem på gata). Endten skulle det være folk på Vågen vgs eller noen ute på gata om Vågen vgs. Spørsmålet jeg og Mathilde stilte var: Har skoletrafikken påvirket deg? Isåfall hvordan?
 Kristoffer
- Det er dumt med så mye trafikk. Når elevene kommer fra endte tog eller buss og skal over overgangsfeltet, så stopper trafikken opp.

 Liv
- Jeg går til jobben så jeg merker ikke så mye til det, men det stopper trafikken. I steden for å ha to overgansfelt her burde de heller ha ett, men det beste hadde vært å få en undergang eller noe lignende.

 Sigrid
- Trafikken blir for stor, men vi må leve med det til vi får kollektivt. Fram til da er det ikke så mye å gjøre med det. 

 Tor
- Det har jeg faktisk aldri tenkt over, men det er litt dumt for dem som står i køen.

Torbjørn
- Til vanlig pleier jeg ikke å gå her, men hvis alle tar hensyn så burde dette gå ganske bra.

1 kommentar: